završni specijalistički
Marketinški aspekti hrvatske lutrije u online okružju

Eduard Rekić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Rekić, E. (2016). Marketinški aspekti hrvatske lutrije u online okružju (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:923227

Rekić, Eduard. "Marketinški aspekti hrvatske lutrije u online okružju." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:923227

Rekić, Eduard. "Marketinški aspekti hrvatske lutrije u online okružju." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:923227

Rekić, E. (2016). 'Marketinški aspekti hrvatske lutrije u online okružju', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:923227

Rekić E. Marketinški aspekti hrvatske lutrije u online okružju [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 24.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:923227

E. Rekić, "Marketinški aspekti hrvatske lutrije u online okružju", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:923227