Naslov Komunikacija u organizaciji
Naslov (engleski) Communication in the organization
Autor Iva Glibo
Mentor Jerko Glavaš (mentor)
Član povjerenstva Jerko Glavaš (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Ivana Barković Bojanić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ivan Kelić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku (Katedra za kvanititavne metode i informatiku) Osijek
Datum i država obrane 2018-09-10, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Organizacija i menadžment
Sažetak U radu je objašnjena uloga komunikacije u svim aspektima organizacije. Ako postoji
kvalitetna komunikacija unutar organizacije govorimo o uspješnosti. Uspješna komunikacija
pomaže nam bolje razumjeti ljude, situacije, pomaže nam prevladati različitosti, graditi
povjerenje i poštovanje te stvoriti uvjete za razmjenu kreativnih ideja, rješavanje problema.
Komunikacija je proces razmjene informacija, poruka i ideja do primatelja i stoga predstavlja
središte funkcioniranja organizacije. Komunikacija je određena poviješću, kulturom, jezikom,
načinom života kao i vanjskim svijetom. Komunikacija opisuje svakog čovjeka. Njegovom
upotrebom; odijevanjem, tonalitetom, stavom tijela i bojom glasa razlikuje se pojedini tipovi
ljudi.
Kako bi postigli što uspješniju organizaciju i odnose među djelatnicima potrebno je
posjedovati komunikacijske vještine, razvitak vještina postao je ključan aspekt cjelokupnog
razvoja organizacije. Prije svega, komunikacija je neizbježna, nepovratna (jednom poslana
poruka se ne može ukloniti), te je neponovljiva (ne može se ponoviti potpuno ista situacija).
U radu će se obraditi međuljudski odnosi usmjereni prema strukturi komunikacije unutar
organizacije. Dobri međuljudski odnosi nisu rezultat slučaja, nego poznavanje određenih
elemenata bitnih za uspješnu komunikaciju.
Odnosi među ljudima ne postoje bez komunikacije i ona je neophodna, svaka organizacija teži
efikasnoj komunikaciji koja vodi ka uspješnosti organizacije. U radu se želi prikazati da je
komunikacija jedna od osnovnih i potrebnih funkcija u organizaciji. Tijekom vremena dobiva
sve opsežnije značenje u ljudskom životu.
Sažetak (engleski) This paper explains the role of communication in all aspects of the organization. If there is
quality communication within the organization, we talk about success. Successful
communication helps us better understand people, situations, help overcome differences, build
trust and respect, and create the conditions for sharing creative ideas and solving problems.
Communication is the process of exchanging information, messages and ideas to the recipient,
and doing so is the center of functioning of the organization. Communication is defined by
history, culture, language, lifestyle as well as the outside world. Communication describes
every man. Its use; dress, tonality, body stance and color of voice are different types of
people.
In order to achieve a more successful organization and relations among employees,
communication skills need to be in place, the development of skills has become a key aspect
of overall organizational development. First of all, communication is inevitable, irreversible
(one sent message can not be removed), and it is irreplaceable (the same situation can not be
repeated).
The paper deals with interpersonal relationships directed towards the structure of
communication within the organization. Good interpersonal relationships are not a result of
the case, but knowledge of certain elements essential to successful communication.
Relationships between humans do not exist without communication and it is unpopular, every
organization strives for efficient communication that leads to the organization's success. The
paper seeks to show that communication is one of the basic and necessary functions in the
organization. Over time it gains a more extensive meaning in human life.
Ključne riječi
komunikacija
organizacija
međuljudski odnosi
vještine
Ključne riječi (engleski)
communication
organization
relationship
skills
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:145:599656
Studijski program Naziv: Marketing Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ. bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Repozitorij EFOS REPOZITORIJ
Datum i vrijeme pohrane 2019-04-26 11:28:48