prikaz prve stranice dokumenta Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. urn:nbn:hr:145:258784

Martinović, Jasminka
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo

Citirajte ovaj rad

Martinović, J. (2016). Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

Martinović, Jasminka. "Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

Martinović, Jasminka. "Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

Martinović, J. (2016). 'Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

Martinović J. Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 12.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

J. Martinović, "Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.