Budimir, B. (2018). Upravljanje marketingom u politici- nekad, danas, sutra (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176696
Budimir, Bruno. "Upravljanje marketingom u politici- nekad, danas, sutra." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176696
Budimir, Bruno. "Upravljanje marketingom u politici- nekad, danas, sutra." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176696
Budimir, B. (2018). 'Upravljanje marketingom u politici- nekad, danas, sutra', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176696
Budimir B. Upravljanje marketingom u politici- nekad, danas, sutra [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176696
B. Budimir, "Upravljanje marketingom u politici- nekad, danas, sutra", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176696