Naslov Međunarodni marketing u IT industriji
Naslov (engleski) International marketing in IT industry
Autor Nikolina Janas
Mentor Mirna Leko Šimić (mentor)
Član povjerenstva Mirna Leko Šimić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Antun Biloš (član povjerenstva)
Član povjerenstva Drago Ružić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku (Katedra za marketing) Osijek
Datum i država obrane 2018-09-24, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Globalizacija je fenomen s kojom se suočavaju tvrtke u suvremenoj svjetskoj privredi. Stvorila je
mnogo izazova, ali i prilika. Kako potrošači imaju više mogućnosti i izbora tvrtke moraju osigurati
visoku kvalitetu svojih proizvoda i osigurati dostupnost istih, međutim ti se proizvodi ne mogu
prodavati jednako u različitim zemljama. Međunarodni marketing u obzir uzima više faktora te se
bavi utjecajima koji uključuju kulturu, zasićenost tržišta i ponašanje kupaca. Marketing je skup
aktivnosti koje određena tvrtka vrši u svrhu ostvarivanja što boljih rezultata na tržištu, gdje se
fokus usmjerava na prodaju, ostvarivanje profita, zauzimanje tržišnog udjela, učvršćivanje pozicije
na tržištu, te osvajanje novih tržišta. Orijentacija na međunarodna tržišta i internacionalizacija
poslovnih aktivnosti traži snažniji marketing koji pruža mogućnost pravovremene i adekvatne
identifikacije mogućnosti i prilika, kao i rizika i ograničenja koja iz jedne takve međunarodne
okoline dolaze. Najveći izazovi s kojima se suočavaju marketing stručnjaci jest upravo efikasno i
efektivno upravljanje aktivnostima usmjerenim prema inozemnom tržištu. Budući da su
marketinški ciljevi i struktura konkurencije na inozemnom tržištu određeni visokim stupnjem
specifičnosti neophodno je precizno definiranje i implementacija odgovarajućih marketinških
strategija. Strategija međunarodnog marketinga sadrži planske odluke koje se odnose na koncept
marketinga, izbor ciljnog tržišta, kombinaciju i upotrebu odgovarajućeg marketing miksa. Tvrtka
Inchoo primjenjuje specifičan marketing miks i standardiziranu strategiju na međunarodnom
tržištu. Dokaz uspješnosti je zasigurno financijski rezultat koji ostvaruje, ali i ugled koji je tijekom
godina stvorila.
Sažetak (engleski) Globalization is a phenomenon faced by companies in the contemporary world economy. It has
created many challenges, but also opportunities. As consumers have more choices and choices,
they must ensure the high quality of their products and ensure their availability, but these
products can not be sold equally in different countries. International marketing takes into account
more factors and deals with the influences that include culture, market saturation and customer
behavior. Marketing is a set of activities that a certain company does in order to achieve the best
results in the market where focus focuses on sales, profit making, market share taking, market
positioning and the acquisition of new markets. Orientation to international markets and
internationalization of business activities requires stronger marketing that provides timely and
adequate identification of opportunities and opportunities as well as the risks and constraints that
come from one such international environment. The greatest challenges faced by marketing
experts are the efficient and effective management of foreign market activity. Since the
marketing objectives and the structure of competition on the foreign market are determined by a
high degree of specificity, it is necessary to precisely define and implement appropriate
marketing strategies. The strategy of international marketing includes planning decisions related
to the marketing concept, choice of target market, combination and the use of appropriate
marketing mixes. Inchoo applies a specific marketing mix and a standardized strategy on the
international market. The proof of success is surely the financial result it has achieved, but also
the reputation it has created over the years.
Ključne riječi
Međunarodni marketing
IT industrija
globalizacija
Marketinške strategije
Inchoo d.o.o
Ključne riječi (engleski)
International Marketing
IT Industry
Globalization
Marketing Strategy
Inchoo d.o.o.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:145:563220
Studijski program Naziv: Marketing Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ. bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Repozitorij EFOS REPOZITORIJ
Datum i vrijeme pohrane 2018-12-18 12:22:07