prikaz prve stranice dokumenta Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. urn:nbn:hr:145:000689

Majić, Ivana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Majić, I. (2018). Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt" (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689

Majić, Ivana. "Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689

Majić, Ivana. "Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689

Majić, I. (2018). 'Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689

Majić I. Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt" [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689

I. Majić, "Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:000689

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.