Lujev, T. (2018). Organizacija i provedba marketinga na primjeru Svjetskog kupa u gimnastici- Dobro World Cup Osijek 2018 (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:946570
Lujev, Tihana. "Organizacija i provedba marketinga na primjeru Svjetskog kupa u gimnastici- Dobro World Cup Osijek 2018." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:946570
Lujev, Tihana. "Organizacija i provedba marketinga na primjeru Svjetskog kupa u gimnastici- Dobro World Cup Osijek 2018." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:946570
Lujev, T. (2018). 'Organizacija i provedba marketinga na primjeru Svjetskog kupa u gimnastici- Dobro World Cup Osijek 2018', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:946570
Lujev T. Organizacija i provedba marketinga na primjeru Svjetskog kupa u gimnastici- Dobro World Cup Osijek 2018 [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:946570
T. Lujev, "Organizacija i provedba marketinga na primjeru Svjetskog kupa u gimnastici- Dobro World Cup Osijek 2018", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:946570