Naslov Logistika u trgovini
Naslov (engleski) Logistic in the trade
Autor Valentina Debeljak
Mentor Dražen Ćućić (mentor)
Član povjerenstva Dražen Ćućić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Branimir Marković (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ivo Mijoč (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku (Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo) Osijek
Datum i država obrane 2018-09-19, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Trgovina i turizam
Sažetak U ovom radu analizira se pojam logistike, svrha, sustavi logistike te utjecaj i važnost logistike
u poslovanju pa i u svakodnevnom životu. Logistika je sve prisutnija ali i potrebnija svim
gospodarskim subjektima i poslovnim jedinicama, jer osim što poboljšava uvjete poslovanja,
pomaže i u prestizanju konkurencije te poboljšanju položaja na tržištu. Osim već standardne
logistike u poslovnim jedinicama i gospodarskim subjektima, s vremenom razvijaju se nove i
razne logističke strategije koje treba pažljivo izabrati i uskladiti s ciljevima gospodarskog
subjekta, te se stavlja važnost na online logistiku kao značajku modernog poslovanja. Također
s razvojem poslovanja i modernog poslovanja, javljaju se različite prepreke i mogući troškovi,
te će se u ovom radu analizirati i pronaći moguća rješenja kako bi se moglo nastaviti s
unaprjeđivanjem poslovanja. Osim osobne i poslovne koristi od logistike, logistikom se
proizvodi i usluge približuju kupcima odnosno potrošačima. U ovom radu biti će i riječ o
distribuciji i povezanosti logistike i distribucije. Istražit će se i analizirati sustavi logistike,
organizacija logistike, njena uloga u poslovanju sa svrhom proširivanja i ozbiljnijeg shvaćanja
važnosti logistike. Također istražit će se međunarodno poslovanje koje se odnosi na širok
krug aktivnosti uključenih u vođenje poslovnih transakcija kojima se prelaze nacionalne
granice te kako se logistikom može povećati poslovanje izvan nacionalnih granica i zauzeti
bolju poziciju na inozemnom tržištu.
Sažetak (engleski) The main target of this work will be an analysis of logistics, its purpose, systems of logistics,
influence, and importance of logistics in business as well as in daily life. Logistics is more
and more present and much more needed for all business subjects because it's not only
improving work conditions, but it also helps in overtaking the competition and improving
subjects market position. Besides standard logistics in businesses, new logistics strategies
were developed, which is very important to pick them carefully and harmonize them with
companies targets. There must be a focus on online logistics which is part of modern
management. Also, with business development, new obstacles and possible costs are
appearing. Exactly this will be the target for this work, to analyze and to find the right
solution how to proceed with business development. Besides the personal and business
benefits of logistics, there is also an important part of logistics which is turned to bring
products to customers/consumers. In this paperwork, there will also be a word about
distribution and connection between logistics and distribution. There will be a closer look at
the logistics systems, an organization of logistics, her influence on business with the purpose
of expanding and more serious understanding of her role. Also, international business will be
studied, which refers to a wide range of activities included in managing business transactions
which take place beyond domestic borders. As well as how logistics can improve business on
international markets and better position on the very same market.
Ključne riječi
logistika
distribucija
logistički i distribucijski sustavi
organizacija
e-trgovina
međunarodno poslovanje
Ključne riječi (engleski)
logistics
distribution
logistics and distribution systems
organization
ecommerce
international business
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:145:187736
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Trgovina i logistika, Menadžment Smjer: Trgovina i logistika Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: Magistar/magistra ekonomije (mag.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Repozitorij EFOS REPOZITORIJ
Datum i vrijeme pohrane 2018-12-07 13:36:34