Yousri, H. (2018). Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023
Yousri, Heba. "Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023
Yousri, Heba. "Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023
Yousri, H. (2018). 'Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023
Yousri H. Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023
H. Yousri, "Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023