diplomski rad
Multimedija u neuromarketingu

Boris Greger (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Greger, B. (2018). Multimedija u neuromarketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:594049

Greger, Boris. "Multimedija u neuromarketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:594049

Greger, Boris. "Multimedija u neuromarketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:594049

Greger, B. (2018). 'Multimedija u neuromarketingu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:594049

Greger B. Multimedija u neuromarketingu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 19.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:594049

B. Greger, "Multimedija u neuromarketingu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:594049