Oužecky, A. (2016). Analiza aktivnosti E-marketinga poslovnog subjekta IKEA (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221702
Oužecky, Antonela. "Analiza aktivnosti E-marketinga poslovnog subjekta IKEA." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221702
Oužecky, Antonela. "Analiza aktivnosti E-marketinga poslovnog subjekta IKEA." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221702
Oužecky, A. (2016). 'Analiza aktivnosti E-marketinga poslovnog subjekta IKEA', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221702
Oužecky A. Analiza aktivnosti E-marketinga poslovnog subjekta IKEA [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 18.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221702
A. Oužecky, "Analiza aktivnosti E-marketinga poslovnog subjekta IKEA", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221702