Galović, A. (2016). Etika i moral u suvremenom oglašavanju (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:237341
Galović, Andrea. "Etika i moral u suvremenom oglašavanju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:237341
Galović, Andrea. "Etika i moral u suvremenom oglašavanju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:237341
Galović, A. (2016). 'Etika i moral u suvremenom oglašavanju', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:237341
Galović A. Etika i moral u suvremenom oglašavanju [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:237341
A. Galović, "Etika i moral u suvremenom oglašavanju", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:237341