završni specijalistički
Primjena e-marketinga u studentskim udrugama

Valentina Helajz (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Helajz, V. (2017). Primjena e-marketinga u studentskim udrugama (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:914734

Helajz, Valentina. "Primjena e-marketinga u studentskim udrugama." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:914734

Helajz, Valentina. "Primjena e-marketinga u studentskim udrugama." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:914734

Helajz, V. (2017). 'Primjena e-marketinga u studentskim udrugama', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:914734

Helajz V. Primjena e-marketinga u studentskim udrugama [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 24.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:914734

V. Helajz, "Primjena e-marketinga u studentskim udrugama", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:914734