diplomski rad
Content Marketing i Branding u B2B i B2C oblicima poslovanja

Maja Živković (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Živković, M. (2016). Content Marketing i Branding u B2B i B2C oblicima poslovanja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997156

Živković, Maja. "Content Marketing i Branding u B2B i B2C oblicima poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997156

Živković, Maja. "Content Marketing i Branding u B2B i B2C oblicima poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997156

Živković, M. (2016). 'Content Marketing i Branding u B2B i B2C oblicima poslovanja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997156

Živković M. Content Marketing i Branding u B2B i B2C oblicima poslovanja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 23.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997156

M. Živković, "Content Marketing i Branding u B2B i B2C oblicima poslovanja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997156