Kljajić, K. (2017). Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934
Kljajić, Katarina. "Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934
Kljajić, Katarina. "Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934
Kljajić, K. (2017). 'Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934
Kljajić K. Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934
K. Kljajić, "Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934