prikaz prve stranice dokumenta Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. urn:nbn:hr:145:782934

Kljajić, Katarina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Kljajić, K. (2017). Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934

Kljajić, Katarina. "Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934

Kljajić, Katarina. "Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934

Kljajić, K. (2017). 'Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934

Kljajić K. Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934

K. Kljajić, "Korištenje multimedijalnog marketinga u svrhu nove evangelizacije", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:782934

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.