Ljubanić, J. (2017). Marketing-strategije u gospodarskom subjektu "Mali pogonski strojevi d.o.o." (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:166241
Ljubanić, Jelena. "Marketing-strategije u gospodarskom subjektu "Mali pogonski strojevi d.o.o."." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:166241
Ljubanić, Jelena. "Marketing-strategije u gospodarskom subjektu "Mali pogonski strojevi d.o.o."." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:166241
Ljubanić, J. (2017). 'Marketing-strategije u gospodarskom subjektu "Mali pogonski strojevi d.o.o."', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:166241
Ljubanić J. Marketing-strategije u gospodarskom subjektu "Mali pogonski strojevi d.o.o." [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 13.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:166241
J. Ljubanić, "Marketing-strategije u gospodarskom subjektu "Mali pogonski strojevi d.o.o."", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:166241