završni rad
Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata

Franciska Sikra (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Sikra, F. (2017). Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:013747

Sikra, Franciska. "Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:013747

Sikra, Franciska. "Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:013747

Sikra, F. (2017). 'Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:013747

Sikra F. Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 23.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:013747

F. Sikra, "Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:013747