diplomski rad
Proces marketinškog planiranja na primjeru gospodarskog subjekta Bobi snacks d.o.o.

Björn Tomo Stojanović (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Stojanović, B. T. (2017). Proces marketinškog planiranja na primjeru gospodarskog subjekta Bobi snacks d.o.o. (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361149

Stojanović, Björn Tomo. "Proces marketinškog planiranja na primjeru gospodarskog subjekta Bobi snacks d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361149

Stojanović, Björn Tomo. "Proces marketinškog planiranja na primjeru gospodarskog subjekta Bobi snacks d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361149

Stojanović, B. T. (2017). 'Proces marketinškog planiranja na primjeru gospodarskog subjekta Bobi snacks d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361149

Stojanović BT. Proces marketinškog planiranja na primjeru gospodarskog subjekta Bobi snacks d.o.o. [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 18.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361149

B. T. Stojanović, "Proces marketinškog planiranja na primjeru gospodarskog subjekta Bobi snacks d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361149