Barišić, M. (2017). Upravljanje viralnim marketingom kroz mobilne platforme (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:234410
Barišić, Matea. "Upravljanje viralnim marketingom kroz mobilne platforme." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:234410
Barišić, Matea. "Upravljanje viralnim marketingom kroz mobilne platforme." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:234410
Barišić, M. (2017). 'Upravljanje viralnim marketingom kroz mobilne platforme', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:234410
Barišić M. Upravljanje viralnim marketingom kroz mobilne platforme [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:234410
M. Barišić, "Upravljanje viralnim marketingom kroz mobilne platforme", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:234410