Naslov | Upravljanje viralnim marketingom kroz mobilne platforme |
Autor | Matea Barišić |
Voditelj/Mentor | Drago Ružić (mentor)
|
Sažetak rada | Bez obzira koje od marketinških oblika promocije i oglašavanja odabrali, uvijek je bitno naći način koji će dovesti do što manje troškova, a do velikog i efikasnog učinka. Usmena predaja se smatra najmoćnijim alatom još od davnina, te se i danas ističe kao najjače oružje u moru promocijskih oblika. Poveže li se usmena predaja sa masovnim razvojem interneta dolazi se do
tehnike koja stječe sve veću popularnost, viralni marketing. Viralni marketing predstavlja metoda, „od usta do usta“, s kojom se sadržaj širi od osobe do osobe putem interneta poput virusa. Bitno je kreirati sadržaj dovoljno privlačan, zanimljiv i kratak kako bi potaknuo korisnike na njegovo dijeljenje. Kod viralnog marketinga, korisnici su ti koji provode oglašavanje. Razvojem mobilne tehnologije, mobilni marketing dobiva na važnosti i lagano postaje temeljno mjesto komunikacije. Mobilni marketing nudi različite oblike oglašavanja, a sve većim rastom popularnosti društvenih mreža i aplikacija, one postaju središte za provođenje
promocijskih oglasa i marketinških trikova. Među velikim brojem aplikacija i društvenih mreža ističe se nekolicina koje pružaju najbolju vrstu komunikacije i mogućnosti za oglašavanje, te bi svako poduzeće, prije puštanja sadržaja, trebalo detaljno provesti analizu kako bi ostvarili željene učinke. Viralni marketing uz niz prednosti i nedostatke zahtijeva veliki trud i prethodna istraživanja kako bi se kreirao sadržaj koji će privući pozornost, a za praćenje njegovog učinka potrebno je određeno vrijeme, jer on ne donosi rezultate isti dan, već dugoročne rezultate nakon određenog vremena. |
Ključne riječi | viralni marketing mobilni marketing društvene mreže mobilne aplikacije oglašavanje |
Naslov na drugom jeziku (engleski) | MANAGING VIRAL MARKETING VIA MOBILE PLATFORMS |
Povjerenstvo za obranu | Drago Ružić (predsjednik povjerenstva) Branimir Dukić (član povjerenstva) Zdravko Tolušić (član povjerenstva)
|
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj | Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku |
Ustrojstvena jedinica niže razine | Katedra za marketing |
Mjesto | Osijek |
Država obrane | Hrvatska |
Znanstveno područje, polje, grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
|
Vrsta studija | sveučilišni |
Stupanj | diplomski |
Naziv studijskog programa | Poslovna ekonomija; smjerovi: Poslovna informatika |
Smjer | Poslovna informatika |
Akademski / stručni naziv | Magistar/magistra ekonomije |
Kratica akademskog / stručnog naziva | mag.oec. |
Vrsta rada | diplomski rad |
Jezik | hrvatski |
Datum obrane | 2017-07-17 |
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski) | No matter which type of marketing promotion and advertising you choose, it is always crucial to find a manner which will result in the least amount of costs while providing the biggest and most effective outcome. Word of mouth has been considered the most powerful tool for a long time, and today it still stands out as the most powerful weapon in a sea of promotional formats. If you combine word of mouth with the mass development of the Internet, you get a technique
which keeps gaining popularity, namely viral marketing. Viral marketing is one of the “mouth to mouth“ marketing methods with which content spreads from person to person via the Internet like a virus. The important thing here is to create sufficiently attractive content, interesting and brief, so that it entices the user to share it. With viral marketing, it is the users who carry out the advertising. With the expansion of mobile technology, mobile marketing is gaining importance and is easily becoming the core place for communication. Mobil marketing offers different forms of advertising, and with the ever-growing popularity of social networks and applications it is becoming the focal point for conducting promotional ads and marketing tricks. Among the large number of applications and social networks a few of them stand out by offering
the best type of communication and the possibility to advertise; each company should therefore carry out an analysis before providing their content so that they can achieve the desired results. Apart from a host of advantages and some disadvantages, viral marketing requires a lot of effort and preparatory investigation in order to create content capable of attracting attention; a certain amount of time is also necessary to monitor its effect since results will not be achieved within
a day, but long-term results will be achieved after a certain amount of time. |
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski) | viral marketing mobile marketing social networks mobile applications advertising |
Vrsta resursa | tekst |
Prava pristupa | Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove |
Uvjeti korištenja rada |  |
URN:NBN | https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:234410 |
Repozitorij | https://repozitorij.efos.hr |