diplomski rad
Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika

David Ivančić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Ivančić, D. (2017). Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008

Ivančić, David. "Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008

Ivančić, David. "Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008

Ivančić, D. (2017). 'Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008

Ivančić D. Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 24.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008

D. Ivančić, "Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:571008