završni specijalistički
Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači

Andreja Nikšić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Nikšić, A. (2017). Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385

Nikšić, Andreja. "Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385

Nikšić, Andreja. "Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385

Nikšić, A. (2017). 'Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385

Nikšić A. Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 19.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385

A. Nikšić, "Psihologija u marketingu - djeca kao potrošači", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:951385