diplomski rad
Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji

Antonija Abramović (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Abramović, A. (2017). Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606099

Abramović, Antonija. "Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606099

Abramović, Antonija. "Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606099

Abramović, A. (2017). 'Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606099

Abramović A. Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 24.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606099

A. Abramović, "Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606099