Marijanović, M. (2016). Utjecaj branda na ponašanje potrošaća (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:458839
Marijanović, Mateja. "Utjecaj branda na ponašanje potrošaća." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:458839
Marijanović, Mateja. "Utjecaj branda na ponašanje potrošaća." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:458839
Marijanović, M. (2016). 'Utjecaj branda na ponašanje potrošaća', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:458839
Marijanović M. Utjecaj branda na ponašanje potrošaća [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:458839
M. Marijanović, "Utjecaj branda na ponašanje potrošaća", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:458839