prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj branda na ponašanje potrošaća
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj branda na ponašanje potrošaća
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. urn:nbn:hr:145:458839

Marijanović, Mateja
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Marijanović, M. (2016). Utjecaj branda na ponašanje potrošaća (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:458839

Marijanović, Mateja. "Utjecaj branda na ponašanje potrošaća." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:458839

Marijanović, Mateja. "Utjecaj branda na ponašanje potrošaća." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:458839

Marijanović, M. (2016). 'Utjecaj branda na ponašanje potrošaća', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:458839

Marijanović M. Utjecaj branda na ponašanje potrošaća [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:458839

M. Marijanović, "Utjecaj branda na ponašanje potrošaća", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:458839

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.