prikaz prve stranice dokumenta Uloga životnog stila potrošača u određenju sklonosti kupovini
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga životnog stila potrošača u određenju sklonosti kupovini
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. urn:nbn:hr:145:791355

Čolić, Marija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Čolić, M. (2016). Uloga životnog stila potrošača u određenju sklonosti kupovini (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:791355

Čolić, Marija. "Uloga životnog stila potrošača u određenju sklonosti kupovini." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:791355

Čolić, Marija. "Uloga životnog stila potrošača u određenju sklonosti kupovini." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:791355

Čolić, M. (2016). 'Uloga životnog stila potrošača u određenju sklonosti kupovini', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:791355

Čolić M. Uloga životnog stila potrošača u određenju sklonosti kupovini [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:791355

M. Čolić, "Uloga životnog stila potrošača u određenju sklonosti kupovini", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:791355

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.