prikaz prve stranice dokumenta Multimedija u neuromarketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Multimedija u neuromarketingu
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. urn:nbn:hr:145:594049

Greger, Boris
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Greger, B. (2018). Multimedija u neuromarketingu (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:594049

Greger, Boris. "Multimedija u neuromarketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:594049

Greger, Boris. "Multimedija u neuromarketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:594049

Greger, B. (2018). 'Multimedija u neuromarketingu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:594049

Greger B. Multimedija u neuromarketingu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:594049

B. Greger, "Multimedija u neuromarketingu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:594049

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.