disertacija
Utjecaj društvenih mreža kao izvora vijesti na središnji informativni program javne i komercijalnih televizija (HRT, Nova TV i RTL)
Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. urn:nbn:hr:236:376809

Šošić, Dajana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Doktorska škola

Citirajte ovaj rad

Šošić, D. (2019). Utjecaj društvenih mreža kao izvora vijesti na središnji informativni program javne i komercijalnih televizija (HRT, Nova TV i RTL) (Disertacija). Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:376809

Šošić, Dajana. "Utjecaj društvenih mreža kao izvora vijesti na središnji informativni program javne i komercijalnih televizija (HRT, Nova TV i RTL)." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:376809

Šošić, Dajana. "Utjecaj društvenih mreža kao izvora vijesti na središnji informativni program javne i komercijalnih televizija (HRT, Nova TV i RTL)." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:376809

Šošić, D. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža kao izvora vijesti na središnji informativni program javne i komercijalnih televizija (HRT, Nova TV i RTL)', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, citirano: 14.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:376809

Šošić D. Utjecaj društvenih mreža kao izvora vijesti na središnji informativni program javne i komercijalnih televizija (HRT, Nova TV i RTL) [Disertacija]. Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; 2019 [pristupljeno 14.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:376809

D. Šošić, "Utjecaj društvenih mreža kao izvora vijesti na središnji informativni program javne i komercijalnih televizija (HRT, Nova TV i RTL)", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osjek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:376809

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.