Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Doktorska škola
Citirajte ovaj rad
Lesinger, G. (2016). Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi (Disertacija). Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627
Lesinger, Gordana. "Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627
Lesinger, Gordana. "Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627
Lesinger, G. (2016). 'Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627
Lesinger G. Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi [Disertacija]. Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; 2016 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627
G. Lesinger, "Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osjek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627