EMOCIONALNI MARKETING – UTJECAJ EMOCIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. urn:nbn:hr:251:996209
Spajić, Ena
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Spajić, E. (2024). EMOCIONALNI MARKETING – UTJECAJ EMOCIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:996209
Spajić, Ena. "EMOCIONALNI MARKETING – UTJECAJ EMOCIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:996209
Spajić, Ena. "EMOCIONALNI MARKETING – UTJECAJ EMOCIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:996209
Spajić, E. (2024). 'EMOCIONALNI MARKETING – UTJECAJ EMOCIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:996209
Spajić E. EMOCIONALNI MARKETING – UTJECAJ EMOCIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:996209
E. Spajić, "EMOCIONALNI MARKETING – UTJECAJ EMOCIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:996209