@mastersthesis{ftrr:90, author = {{Martinović, Zvonimir}}, title = {{Istraživanje odnosa hrvatskih potrošača prema tvrtkama i njihovim proizvodima}}, } @mastersthesis{ftrr:77, author = {{Ivčetić, Ana}}, title = {{Izazovi razvoja ruralnog turizma u kontinentalnoj Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{ftrr:98, author = {{Pavlović, Melita}}, title = {{Otvoreni posupak javne nabave na primjeru javnog naručitelja Požeško-slavonske županije}}, } @mastersthesis{ftrr:109, author = {{Samardžić, Valentina}}, title = {{Razvijanje odnosa s potrošačima}}, } @mastersthesis{ftrr:99, author = {{Pavlović, Ranka}}, title = {{Ruralni turizam na primjeru Požeško-slavonske županije}}, } @mastersthesis{ftrr:75, author = {{Inđić, Petra}}, title = {{Sustav motivacije i nagrađivanje zaposlenika u privatnom i javnom sektoru}}, } @mastersthesis{ftrr:97, author = {{Obradović, Anamarija}}, title = {{Tržište nafte između covid-19 pandemije i rata u Ukrajini}}, } @mastersthesis{ftrr:108, author = {{Samardžić, Ana}}, title = {{Zadovoljstvo klijenata s online trgovinom}}, } @mastersthesis{ftrr:96, author = {{Muljević, Ena}}, title = {{Životni ciklus proizvoda}}, } @mastersthesis{ftrr:45, author = {{Karačić, Martina}}, title = {{Metode mjerenja vrijednosti branda}}, } @mastersthesis{ftrr:50, author = {{Podgorac, Mihaela}}, title = {{Prednosti i nedostaci slobode kretanja u Europskoj uniji}}, } @mastersthesis{ftrr:33, author = {{Biondić, Iva}}, title = {{Psihologija oglašavanja}}, } @mastersthesis{ftrr:30, author = {{Ćelić, Siniša}}, title = {{Tržište duhana i duhanskih proizvoda u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{ftrr:29, author = {{Ćelić, Maja}}, title = {{Tržište prijevoza roba i putnika željeznicom u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{ftrr:18, author = {{Vidović, Ana}}, title = {{Proces istraživanja tržišta na primjeru poduzeća}}, } @mastersthesis{ftrr:14, author = {{Marković, Jelena}}, title = {{Okruženje suvremene prodaje s aspekta Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{ftrr:9, author = {{Čorak Veić, Emilija}}, title = {{Utjecaj interneta na razvoj poslovanja}}, } @mastersthesis{ftrr:4, author = {{Martinek, Irena}}, title = {{Sustav za upravljanje dokumentima kao poslovni proces u Požeško-slavonskoj županiji}}, } @mastersthesis{vup:2588, author = {{Medunić, Mirela}}, title = {{ISTRAŽIVANJE MREŽNOG MARKETINGA NA PRIMJERU PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:2584, author = {{Šimunović, Melita}}, title = {{IZAZOVI REGIONALNIH RAZLIKA U RAZVOJU REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:2571, author = {{Galović, Mihaela}}, title = {{IZAZOVI SEOSKOG TURIZMA U KONTINENTALNOJ HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:2552, author = {{Jurišić, Nikola}}, title = {{IZAZOVI TRŽIŠTA POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA REPUBLIKE HRVATSKE U ODNOSU NA EUROPSKU UNIJU}}, } @mastersthesis{vup:2543, author = {{Ćosić, Dora}}, title = {{TEHNIKE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:2563, author = {{Benčić, Bruno}}, title = {{TRŽIŠTE TURISTIČKIH USLUGA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:2580, author = {{Blažević, Anamarija}}, title = {{ULOGA ELEMENATA IDENTITETA MARKE U PROMOCIJI}}, } @mastersthesis{vup:2540, author = {{Ljubičić, Veronika}}, title = {{UTJECAJNI ČIMBENICI NA KUPOVINU}}, } @mastersthesis{vup:2444, author = {{Klinčić, Zvonimir}}, title = {{SEGMENTACIJA I TARGETIRANJE TRŽIŠTA NA PRIMJERU PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:2449, author = {{Jakobović, Sanja}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA U ZDRAVSTVENIM USTANOVAMA NA PRIMJERU OPĆE ŽUPANIJSKE BOLNICE POŽEGA}}, } @mastersthesis{vup:2287, author = {{Jažo, Matej}}, title = {{E-MARKETING}}, } @mastersthesis{vup:2272, author = {{Juričić, Ivona}}, title = {{PRODAJNA PREZENTACIJA I DEMONSTRACIJA}}, } @mastersthesis{vup:2238, author = {{Stjepić, Ivana}}, title = {{POJAVNI OBLICI TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:2608, author = {{Letinić, Kornelija}}, title = {{ODREDNICE TRŽIŠTA ČAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:2507, author = {{Štimac, Martin}}, title = {{ANALIZA MASOVNIH MEDIJA}}, } @mastersthesis{vup:2400, author = {{Tubanović, Gabrijela}}, title = {{DRŽAVNE POTPORE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:2490, author = {{Peić, Kristina}}, title = {{ISTRAŽIVANJE KVALITETE PROIZVODA NA TRŽIŠTU KAVE}}, } @mastersthesis{vup:2368, author = {{Šakota, Barbara}}, title = {{OBLICI ZAŠTITE POTROŠAČA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:2479, author = {{Brnić, Marta}}, title = {{OPTIMALNO KORIŠTENJE FUNKCIJA MENADŽMENTA U UVJETIMA MENADŽMENTA PROMJENA I TURBULENTNE POSLOVNE OKOLINE}}, } @mastersthesis{vup:2388, author = {{Potrebica, Ivan}}, title = {{PSIHOLOŠKI MODELI PONAŠANJA KUPACA U TEORIJI I PRAKSI}}, } @mastersthesis{vup:2477, author = {{Vukojević, Anja}}, title = {{TURIZAM KAO TEMELJ HRVATSKE RAZVOJNE STRATEGIJE}}, } @mastersthesis{vup:2437, author = {{Tadić, Mario}}, title = {{POSTPRODAJNO ZADOVOLJSTVO KUPACA}}, } @mastersthesis{vup:2676, author = {{Miščević, Sara}}, title = {{UPRAVLJANJE PRIVATNIM MARKAMA}}, } @mastersthesis{vup:2359, author = {{Barišić, Luka}}, title = {{MARKETING PLAN KAO KLJUČ USPJEHA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:2344, author = {{Pilon, Ivana}}, title = {{PROAKTIVNI SUSTAVI ZA DONOŠENJE KVALITETNIH POSLOVNIH ODLUKA U PODUZEĆU}}, } @mastersthesis{vup:2511, author = {{Borovac, Danijela}}, title = {{CJENOVNE TEHNIKE NA TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{vup:2517, author = {{Horvat, Mirjana}}, title = {{KULTURNO OKRUŽENJE KAO VAŽAN FAKTOR PONAŠANJA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:2605, author = {{Lončar, Dalia}}, title = {{TURIZAM U REPUBLICI HRVATSKOJ KAO IZVOZNI PROIZVOD}}, } @mastersthesis{vup:2392, author = {{Kakuk, Marin}}, title = {{MARKETING TRIKOVI U KOMUNICIRANJU SA POTROŠAČIMA}}, } @mastersthesis{vup:2483, author = {{Šakić, Maja}}, title = {{UTJECAJ LOGISTIKE NA PROCESE U PODUZEĆU}}, } @mastersthesis{vup:2409, author = {{Škorić, Dragana}}, title = {{VERBALNA I NEVERBALNA KOMUNIKACIJA U PRODAJI}}, } @mastersthesis{vup:2595, author = {{Banjanin, Ines}}, title = {{ISTRAŽIVANJE KVALITETE USLUGA U TURIZMU}}, } @mastersthesis{vup:2654, author = {{Topčić, Dino}}, title = {{IZAZOVI I ODREDNICE REGIONALNOG RAZVOJA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:2649, author = {{Šarčević, Anamaria}}, title = {{ODNOSI S JAVNOŠĆU U PROMOCIJI}}, } @mastersthesis{vup:2612, author = {{Ferenčić, Lucija}}, title = {{ZNAČAJ I ULOGA TURIZMA U RAZVOJU GOSPODARSTVA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:2607, author = {{Puljašević, Marina}}, title = {{ANALIZA TRŽIŠTA ODJEĆE NA MALO - OSVRT NA POŽEŠKO-SLAVONSKU ŽUPANIJU}}, } @mastersthesis{vup:2663, author = {{Matijević, Mario}}, title = {{PROCES UPRAVLJANJA ZNANJEM SA POSEBNIM OSVRTOM NA MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA REPULIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:2534, author = {{Janček, Karlo}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA E-JAVNA UPRAVA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:2672, author = {{Smojvir, Marianne}}, title = {{ZADOVOLJSTVO DJELATNIKA NA RADU U DRŽAVNOM SEKTORU NA PRIMJERU KAZNIONICE POŽEGA}}, } @mastersthesis{vup:2399, author = {{Ergović, Ivan}}, title = {{PROGRAM RURALNOG RAZVOJA KAO POTPORA RAZVOJU RURALNOG PROSTORA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:2606, author = {{Jurišić, Nikola}}, title = {{ZNAČAJ I ULOGA POLJOPRIVREDE U RAZVOJU GOSPODARSTVA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:2276, author = {{Romić, Valentina}}, title = {{TRŽIŠTE EKOLOŠKIH PROIZVODA POŽEŠKO-SLAVONSKE ŽUPANIJE}}, } @mastersthesis{vup:2215, author = {{Redkin, Dario}}, title = {{FRANŠIZA}}, } @mastersthesis{vup:2208, author = {{Šipura, Ana}}, title = {{TRGOVINA U REPUBLICI HRVATSKOJ: ISKUSTVA INOZEMNOG INVESTITORA}}, } @mastersthesis{vup:2152, author = {{Majpruz, Irena}}, title = {{PRAĆENJE I RAZVOJ ZAPOSLENIH UNUTAR MINISTARSTVA OBRANE REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:2147, author = {{Matić, Sara}}, title = {{UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE}}, } @mastersthesis{vup:2029, author = {{Rigl, Julijana}}, title = {{CONSULTING U REPUBLICI HRVATSKOJ - AKTUALNE ODREDNICE I NADOLAZEĆI TRENDOVI}}, } @mastersthesis{vup:2010, author = {{Jeleč, Ružica}}, title = {{RAZVOJ TRŽIŠTA PRUŽATELJA USLUGA U PRIPREMI EU PROJEKATA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:2018, author = {{Perše, Marijana}}, title = {{SEOSKI TURIZAM U POŽEŠKO-SLAVONSKOJ ŽUPANIJI}}, } @mastersthesis{vup:2024, author = {{Mijatović, Tea}}, title = {{ULOGA LOGOTIPA U STRATEGIJI UPRAVLJANJA MARKOM}}, } @mastersthesis{vup:1684, author = {{Sokol, Ivan}}, title = {{"DIZAJN U FUNKCIJI MARKETINGA"}}, } @mastersthesis{vup:1703, author = {{Đurić, Valentino}}, title = {{DRUŠTVENI MARKETING}}, } @mastersthesis{vup:1660, author = {{Bušić, Bruno}}, title = {{STAVOVI KUPACA O OGLAŠAVANJU BRANDOVA}}, } @mastersthesis{vup:1675, author = {{Šimić, Sandra}}, title = {{UTJECAJ DIREKTIVE VIJEĆA EUROPE O ZAJEDNIČKOJ OSONOVICI POREZA NA DOBIT NA POSLOVANJE PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vup:1676, author = {{Matić, Matea}}, title = {{UTJECAJ LOJALNOSTI POTROŠAČA NA ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:1704, author = {{Bušljeta, Tonka}}, title = {{ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:1281, author = {{Pišmiš, Vjekoslav}}, title = {{ANALIZA ZADOVOLJSTVA KLIJENATA NA PRIMJERU RADA RAZVOJNE AGENCIJE}}, } @mastersthesis{vup:1262, author = {{Ivković, Marija}}, title = {{TEHNIKE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:1154, author = {{Žagar, Lucija}}, title = {{PERSPEKTIVE PROŠIRENJA EUROPSKE UNIJE U BUDUĆNOSTI}}, } @mastersthesis{vup:1198, author = {{Rajić, Josipa}}, title = {{POJAVNI OBLICI FRANCHISINGA U TEORIJI I PRAKSI}}, } @mastersthesis{vup:1157, author = {{Škorić, Dragana}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI TURISTIČKO-UGOSTITELJSKIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:1176, author = {{Skorup, Maja}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:1181, author = {{Kajba, Davor}}, title = {{PRORAČUN REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:1182, author = {{Turković, Višeslav}}, title = {{TRŽIŠTE IZRADE EU PROJEKATA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vup:1177, author = {{Vidović, Matea}}, title = {{VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI}}, } @mastersthesis{vup:1103, author = {{Sigurnjak, Jelena}}, title = {{DEFINICIJA I VRSTE TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:1104, author = {{Stazić, Monika}}, title = {{HRVATSKA U EUROPSKOJ UNIJI - STVARNOST ILI ILUZIJA}}, } @mastersthesis{vup:949, author = {{Šokec, Silvija}}, title = {{ODRŽIVOST HRVATSKOG ZDRAVSTVENOG SUSTAVA}}, } @mastersthesis{vup:913, author = {{Petrović, Matea}}, title = {{ZNAČAJKE HRVATSKOG TRŽIŠTA RADA: TRENDOVI I PERSPEKTIVE}}, } @mastersthesis{vup:857, author = {{Krešić, Klaudija}}, title = {{STRATEGIJA PRIVATNIH MARAKA}}, } @inproceedings{vup:1276, author = {{Andrlić, Berislav and Šostar, Marko and Devčić, Anton}}, title = {{Customer Relationship Management in EU Project Application: Research Study of Agronet System}}, } @mastersthesis{vup:797, author = {{Bodegrajac, Tatjana}}, title = {{UTJECAJ EU FONDOVA NA SMANJENJE REGIONALNIH NEJEDNAKOSTI}}, } @mastersthesis{vup:798, author = {{Bodegrajac, Tatjana}}, title = {{UTJECAJ EU FONDOVA NA SMANJENJE REGIONALNIH NEJEDNAKOSTI}}, } @mastersthesis{vup:803, author = {{Matek, Andreja}}, title = {{VAŽNOST PLANIRANJA U RAZVOJU STRATEŠKOG MENADŽMENTA}}, } @mastersthesis{vup:685, author = {{Mlinarić, Denis}}, title = {{ANALIZA MASOVNIH MEDIJA}}, } @mastersthesis{vup:718, author = {{Galjer Derežić, Željka}}, title = {{FINANCIRANJE RURALNOG TURIZMA U KONTEKSTU FONDOVA EU}}, } @mastersthesis{vup:736, author = {{Malić, Ninoslav}}, title = {{SCHENGENSKI SPORAZUMI}}, } @mastersthesis{vup:743, author = {{Mitrović, Antonija}}, title = {{TEMELJNE ZNAČAJKE I ODREDNICE TRŽIŠTA POSLOVNE POTROŠNJE}}, } @mastersthesis{vup:735, author = {{Čutek, Jasmina}}, title = {{UTJECAJ DIZAJNA PROIZVODA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI}}, } @mastersthesis{vup:641, author = {{Crljen, Antonela}}, title = {{MOTIVI I STAVOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:439, author = {{Pehar, Sara}}, title = {{ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:388, author = {{Ilek, Maja}}, title = {{ODRŽIVOST HRVATSKOG MIROVNOG SUSTAVA}}, } @mastersthesis{vup:290, author = {{Fofić, Valentina}}, title = {{STATUSNI SIMBOL MARKE PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:280, author = {{Marić, Ivana}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:278, author = {{Stanković, Stjepan}}, title = {{SPECIFIČNOSTI ORGANIZACIJSKE STRUKTURE PODUZEĆA ELDA D.O.O.}}, } @mastersthesis{vup:277, author = {{Rajnović, Josip}}, title = {{TRŽIŠTE POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA U KONTEKSTU ČLANSTVA U EUROPSKOJ UNIJI}}, } @mastersthesis{vup:243, author = {{Španić, Zvonko}}, title = {{BRUTO DOMAĆI PROIZVOD REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:247, author = {{Tomić, Renata}}, title = {{MARKETING MIKS}}, } @mastersthesis{vup:152, author = {{Hoffmann, Jasna}}, title = {{INTERNET KAO KANAL PROMOCIJE}}, } @mastersthesis{vup:154, author = {{Čičković, Nikolina}}, title = {{ISTRAŽIVANJE PRODAJNOG TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vup:201, author = {{Babić, Martina}}, title = {{PROFESIONALNI RAZVOJ NA PRIMJERU MINISTARSTVA OBRANE REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:226, author = {{Terman, Ana}}, title = {{REGIONALANA POLITIKA I DECENTRALIZACIJA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vup:153, author = {{Šutić, Marija}}, title = {{UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:105, author = {{Čavlović, Ivana}}, title = {{INFLACIJA I UČINCI INFALCIJE}}, } @mastersthesis{vup:79, author = {{Fajdetić, Danijel}}, title = {{PROCES AKTIVNIH I PASIVNIH BANKARSKIH POSLOVA}}, } @mastersthesis{vup:12, author = {{Novačić, Darko}}, title = {{MARKA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vup:40, author = {{Mateša, Marija}}, title = {{OBILJEŽJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vup:59, author = {{Anđelić, Matija}}, title = {{TEMELJNI PROBLEM EKONOMSKE ORGANIZACIJE}}, } @mastersthesis{vup:17, author = {{Redkin, Dario}}, title = {{TRENDOVI I IZAZOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:1604, author = {{Matačić, Klara}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vup:1578, author = {{Andrijević, Jelena}}, title = {{PROPAGANDNE KONSTANTE U PROMOCIJI}}, } @mastersthesis{vup:1905, author = {{Grgačević, Matej}}, title = {{SEKTORSKA ANALIZA KORIŠTENJA SREDSTAVA IZ FONDOVA EUROPSKE UNIJE}}, } @mastersthesis{vup:1902, author = {{Šuto, Danijela}}, title = {{DONOŠENJE ODLUKE O STRUKTURI KAPITALA}}, } @mastersthesis{vup:1934, author = {{Ozmec, Petra}}, title = {{OPERATIVNO PLANIRANJE NABAVE U PODUZEĆU DANICA D.O.O.}}, } @mastersthesis{vup:1600, author = {{Glavić, Nikolina}}, title = {{MARKETING U PROIZVODNJI HRANE}}, } @inproceedings{vup:934, author = {{MARINAC, Antun and DEVCIC, Anton and RAGUZ, Vjekoslav}}, title = {{REGIONALNI RAZVOJ HRVATSKE U SKLOPU KOHEZIJSKE POLITIKE EUROPSKE UNIJE U FINANCIJSKOJ PERSPEKTIVI 2014.-2020.}}, }