Warning message

  • This object is not active. Metadata may not display correctly.
  • Repository contains an object with an identical title, author name and surname:
    link: islandora/object/uaos:406
master's thesis
Motivacija za nastavnička zanimanja u umjetničkom području
Details
TitleMotivacija za nastavnička zanimanja u umjetničkom području
AbstractNastavnik je najvažniji čimbenik kvalitete svake nastave, pa tako i nastave glazbe. Od vremena Komenskog nastavničkom zvanju pripisuju se brojni pozitivni, altruistički motivacijski faktori. Slovenski pjesnik Davorin Trstenjak ističe kako bez ljubavi nitko ne ulazi u Hram prosvjete, jer će biti nesretan, što govori u prilog tezi da su za odabir nastavničkog poziva osim neupitne stručnosti potrebne i filantropske težnje i motivi. Za potrebe rada provedeno je istraživanje kojim se želi identificirati motivacijske čimbenike koji se javljaju kod studenata umjetničkih područja i koji su utjecali na odabir njihova budućeg, nastavničkog zanimanja. Riječ je o primijenjenom istraživanju koje za cilj ima spoznati koji su čimbenici motivirali studente za odabir nastavničkog zanimanja iz područja umjetnosti. Provedeno je na uzorku studenata preddiplomskih i diplomskih studija odsjeka za glazbenu i likovnu umjetnost, točnije studenata Glazbene pedagogije, Klavira, Pjevanja, te Likovne kulture Umjetničke akademije u Osijeku (N=86). Rezultati su pokazali da su najvažniji čimbenici za izbor nastavničkog zanimanja u umjetničkom području vlastite kompetencije i sposobnosti za poučavanje, rad s djecom i adolescentima, djelovanje na budućnost djece i adolescenata, prenošenje specifičnih znanja na djecu i adolescente, doprinos razvoju društva, samodjelotvornost - težnja za postizanjem osobnog uspjeha, te mobilnost zanimanja. Istraživanjem je utvrđeno i kako je većina ispitanika prilično/izrazito zadovoljna izborom profesije i studija.
SubjectsUMJETNIČKO PODRUČJE, motivacija, motivacijski ĉimbenici, umjetniĉko podruĉje, nastavniĉka profesija, zadovoljstvo studijem, zadovoljstvo izborom nastavniĉke profesije, motivation, motivational factors, artistic domain, teaching profession, satisfaction with the study, satisfaction with the choice of the teaching profession

The object has been removed.


Repository contains an object with an identical title, author name and surname:
link: islandora/object/uaos:406