Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Customer Satisfaction: The Key to a Successful Library Operation

Marija Mađarević (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Departement of Culturology
Chair in library science
Cite this document

Mađarević, M. (2016). Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665

Mađarević, Marija. "Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665

Mađarević, Marija. "Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665

Mađarević, M. (2016). 'Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, accessed 18 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665

Mađarević M. Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology; 2016 [cited 2019 October 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665

M. Mađarević, "Zadovoljstvo korisnika: ključ uspješne djelatnosti knjižnice", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:204665