No public access
master's thesis
Development of information literacy as a teaching form in school library

Marko Borojević (2015)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Departement of Culturology
Chair in library science
Cite this document

Borojević, M. (2015). Razvijanje informatičke pismenosti kao oblik poučavanja u školskoj knjižnici (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:330507

Borojević, Marko. "Razvijanje informatičke pismenosti kao oblik poučavanja u školskoj knjižnici." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:330507

Borojević, Marko. "Razvijanje informatičke pismenosti kao oblik poučavanja u školskoj knjižnici." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:330507

Borojević, M. (2015). 'Razvijanje informatičke pismenosti kao oblik poučavanja u školskoj knjižnici', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, accessed 18 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:330507

Borojević M. Razvijanje informatičke pismenosti kao oblik poučavanja u školskoj knjižnici [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology; 2015 [cited 2019 October 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:330507

M. Borojević, "Razvijanje informatičke pismenosti kao oblik poučavanja u školskoj knjižnici", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Departement of Culturology, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:330507