Scientific paper - Original scientific paper
AKADEMSKO, SOCIJALNO I EMOCIONALNO FUNKCIONIRANJE DJECE SUSPEKTNE NA ADHD
Klinička psihologija, 10 (2017), 1-2; 35-58. https://doi.org/10.21465/2017-


Cite this document

Velki, T. & Romstein, K. (2017). AKADEMSKO, SOCIJALNO I EMOCIONALNO FUNKCIONIRANJE DJECE SUSPEKTNE NA ADHD. Klinička psihologija, 10. (1-2), 35-58. doi: 10.21465/2017-

Velki, Tena and Ksenija Romstein. "AKADEMSKO, SOCIJALNO I EMOCIONALNO FUNKCIONIRANJE DJECE SUSPEKTNE NA ADHD." Klinička psihologija, vol. 10, no. 1-2, 2017, pp. 35-58. https://doi.org/10.21465/2017-

Velki, Tena and Ksenija Romstein. "AKADEMSKO, SOCIJALNO I EMOCIONALNO FUNKCIONIRANJE DJECE SUSPEKTNE NA ADHD." Klinička psihologija 10, no. 1-2 (2017): 35-58. https://doi.org/10.21465/2017-

Velki, T. and Romstein, K. (2017) 'AKADEMSKO, SOCIJALNO I EMOCIONALNO FUNKCIONIRANJE DJECE SUSPEKTNE NA ADHD', Klinička psihologija, 10(1-2), pp. 35-58. doi: 10.21465/2017-

Velki T, Romstein K. AKADEMSKO, SOCIJALNO I EMOCIONALNO FUNKCIONIRANJE DJECE SUSPEKTNE NA ADHD. Klinička psihologija [Internet]. 2017 [cited 2024 March 28];10(1-2):35-58. doi: 10.21465/2017-

T. Velki and K. Romstein, "AKADEMSKO, SOCIJALNO I EMOCIONALNO FUNKCIONIRANJE DJECE SUSPEKTNE NA ADHD", Klinička psihologija, vol. 10, no. 1-2, pp. 35-58, 2017. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:214766. [Accessed: 28 March 2024]

Please login to the repository to save this object to your list.