master's thesis
Promišljanja budućih učitelja o upotrebi informacijsko-komunikacijskih tehnologija u visokoškolskom obrazovanju

Anita Marjanović (2015)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Odsjek za društvene znanosti
Metadata
TitlePromišljanja budućih učitelja o upotrebi informacijsko-komunikacijskih tehnologija u visokoškolskom obrazovanju
AuthorAnita Marjanović
Mentor(s)Ivana Đurđević Babić (thesis advisor)
Abstract
Informacijsko-komunikacijske tehnologije danas utječu na gotovo sva područja ljudskoga djelovanja pa tako svoj utjecaj ostvaruju i na području obrazovanja. Ovaj rad daje kratak povijesni pregled razvoja informacijsko-komunikacijskih tehnologija u obrazovanju. Nadalje, predstavlja modele obrazovanja u visokom školstvu, upotrebu informacijsko-komunikacijskih tehnologija u visokoškolskom obrazovanju te prednosti i nedostatke njihove upotrebe. Osim toga, u radu se predstavljaju rezultati istraživanja o promišljanju budućih učitelja o upotrebi informacijsko-komunikacijskih tehnologija u visokoškolskom obrazovanju te intenzitet u kojemu ih budući učitelji koriste za potrebe vlastitoga obrazovanja.
Keywordsinformation and communication technology higher education future teachers
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Lower level organizational unitsOdsjek za društvene znanosti
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Pedagogy
Higher Education Pedagogy
Study programme typeuniversity
Study levelintegrated undergraduate and graduate
Study programmeTeacher Education
Academic title abbreviationMag.prim.educ.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2015-07-16
Parallel abstract (English)
Today, information and communication technology affects almost all areas of human activity and thus achieves its influence also in the field of education. This paper provides a brief historical overview of the development of information and communication technology in education. In addition, it presents models of education in higher education, the use of information and communication technology in higher education and the advantages and disadvantages of its implementation. Moreover, the paper presents the results of research concerning considerations of future teachers on the use of information and communication technology in higher education, and the intensity in which future teachers use it for the purpose of their education.
Parallel keywords (Croatian)informacijsko-komunikacijska tehnologija visokoškolsko obrazovanje budući učitelji
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:129617
CommitterJosipa Zetović