master's thesis
Zavičajnost u nastavi Hrvatskoga jezika u prvim četirima razredima osnovne škole

Tena Čaić (2015)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Odsjek za društvene znanosti
Metadata
TitleZavičajnost u nastavi Hrvatskoga jezika u prvim četirima razredima osnovne škole
AuthorTena Čaić
Mentor(s)Lidija Bakota (thesis advisor)
Abstract
Diplomski se rad bavi zavičajnim i standardnim idiomom. Sastoji se od teorijskog i praktičnog dijela. U teorijskome dijelu riječ je o jeziku, hrvatskome jeziku, narječjima, idiomima. Također se govori o ulozi učitelja u očuvanju zavičajnoga govora te se predlažu neke aktivnosti kojima bi se očuvanje istoga realiziralo. Praktični dio sadrži opis i rezultate istraživanja kojima se ispitalo koriste li i u kojoj mjeri učenici razredne nastave riječi svoga zavičajnoga idioma. Istraživanje je provedeno na području Dubrovačko-neretvanske županije, u Konavlima, u Osnovnoj školi Gruda na uzorku od 72 učenika razredne nastave.
Keywordslanguage standard idiom native idiom young learners (7-10) perservance
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Lower level organizational unitsOdsjek za društvene znanosti
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Pedagogy
School Pedagogy
Study programme typeuniversity
Study levelintegrated undergraduate and graduate
Study programmeTeacher Education
Academic title abbreviationMag.prim.educ.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2015
Parallel abstract (English)
The thesis is about native and standard idiom. It is divided into two parts: theoretical and practical. Theoretical part is about language, croatian language, dialects, idioms. It's about teachers role in perservation of native idiom. There are some examples of activities for perservance. The practical part includes research description and results. The research took place in Gruda, Konavle, Dubrovnik-Neretva county. The research goals are to examine in which extend young learners (7-10) use their native idiom. The research is conducted on a sample of 72 pupils from first to fourth grade of primary school.
Parallel keywords (Croatian): jezik standardni idiom zavičajni idiom učenici razredne nastave očuvanje
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:873888
CommitterJosipa Zetović