prikaz prve stranice dokumenta Strategije učenja jezika i vještine oponašanja engleskog sustava glasova kod učenika drugog razreda osnovne škole
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Strategije učenja jezika i vještine oponašanja engleskog sustava glasova kod učenika drugog razreda osnovne škole
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2022. urn:nbn:hr:141:537580

Salopek, Sanja
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education

Cite this document

Salopek, S. (2022). Strategije učenja jezika i vještine oponašanja engleskog sustava glasova kod učenika drugog razreda osnovne škole (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:537580

Salopek, Sanja. "Strategije učenja jezika i vještine oponašanja engleskog sustava glasova kod učenika drugog razreda osnovne škole." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:537580

Salopek, Sanja. "Strategije učenja jezika i vještine oponašanja engleskog sustava glasova kod učenika drugog razreda osnovne škole." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:537580

Salopek, S. (2022). 'Strategije učenja jezika i vještine oponašanja engleskog sustava glasova kod učenika drugog razreda osnovne škole', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 25 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:537580

Salopek S. Strategije učenja jezika i vještine oponašanja engleskog sustava glasova kod učenika drugog razreda osnovne škole [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2022 [cited 2024 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:537580

S. Salopek, "Strategije učenja jezika i vještine oponašanja engleskog sustava glasova kod učenika drugog razreda osnovne škole", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:537580

Please login to the repository to save this object to your list.