master's thesis
Possibilities of applying the teacher - researcher role

Kristina Kulić (2012)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Metadata
TitleMogućnosti ostvarivanja uloge učitelja - istraživača
AuthorKristina Kulić
Mentor(s)Branko Bognar (thesis advisor)
Abstract
U ovom diplomskom radu istražuju se mogućnosti ostvarivanja uloge učitelja kao istraživača putem akcijskih istraživanja koja imaju sve veću važnost u suvremenoj školi. Akcijsko istraživanje je u osnovi suradnički proces čiji je rezultat unapređenje vlastitog profesionalnog djelovanja i odnosa s drugim sudionicima istraživanja. U teorijskom dijelu rada se opisuju različite znanstvene paradigme, istraživanja učitelja i akcijska istraživanja, dok se u empirijskom dijelu rada prikazuje analiza pedagoških časopisa: Napredak, Život i škola i Odgojne znanosti, prikaz istraživanja s različitim paradigmama, te intervju sa šest učitelja i jednim pedagogom o akcijskim istraživanjima i kritičkom prijateljstvu.
Parallel title (English)Possibilities of applying the teacher - researcher role
Committee MembersBranko Bognar (committee chairperson)
Vesna Buljubašić-Kuzmanović (committee member)
Mirko Lukaš (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Pedagogy
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmePedagogy (double major)
Academic title abbreviationmag. paed.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2012-09-14
Parallel keywords (Croatian)znanstvena paradigma akcijska istraživanja istraživanja učitelja
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:312126
CommitterGordana Gašo