undergraduate thesis
Curriculum and Students with Special Educational Needs

Martina Vujnović (2015)
Metadata
TitleKurikulum i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
AuthorMartina Vujnović
Mentor(s)Renata Jukić (thesis advisor)
Abstract
U radu je analiziran kurikulum i njegov odnos prema učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Razmotreno je određenje kurikuluma, njegova povijesna polazišta, ciljevi i načela bitna za rad s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama.. Definiran je pojam učenik s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama te su utvrđene posebnosti učenika obzirom na njihovu nadarenost ili teškoće u razvoju. Analizirano je kako Nacionalni okvirni kurikulum uključuje učenike s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama u odgojno-obrazovni sustav te kako je za njih organiziran odgojno-obrazovni rad. Istaknuti su programi za darovite učenike te je utvrđena važnost prilagođavanja kurikuluma individualnim potrebama učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama.
Parallel title (English)Curriculum and Students with Special Educational Needs
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Lower level organizational unitsOdsjek za pedagogiju
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Pedagogy
General Pedagogy
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmePedagogy (double major)
Academic title abbreviationuniv. bacc. paed.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-09-16
Parallel keywords (Croatian)kurikulum učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama daroviti učenici učenici s teškoćama u razvoju individualne potrebe
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:688729
CommitterGordana Gašo