undergraduate thesis
Visual identity as part of successful management of the company

Mateja Jurčić (2015)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske znanosti
Metadata
TitleVizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke
AuthorMateja Jurčić
Mentor(s)Sanjica Faletar Tanacković (thesis advisor)
Josipa Selthofer (thesis advisor)
Abstract
Svrha ovog završnog rada je analiza vizualnog identiteta kroz poslovanje tvrtke. Potreba da se identitet stvori i služi za prepoznavanje i asocijaciju postoji oduvijek. Razvoj samog pristupa vizualnom identitetu kroz povijest, te globalizacija i način na koji se vizualni identitet prezentira omogućilo je stvaranje moćnih, svjetski prepoznatljivih brandova. Oni svoj uspjeh temelje na vizualnom identitetu koji su gradili godinama. U ovom radu će se spominjati primjeri nekih od takvih tvrtki, te će biti govora o tome kako im je vizualni identitet pomogao u postizanju prepoznatljivosti posvuda u svijetu. Od više svjetski poznatih tvrtki odabrani su Coca-Cola i IBM. Coca-Cola je izrazito pozitivan primjer tvrtke čiji je proizvod od lokalnog pića postao jedan od najprepoznatljivijih svjetskih brandova. Tu prepoznatljivost uvelike može zahvaliti prepoznatljivom logotipu, koji gotovo da se nije mijenjao od njegovog nastanka još u vrijeme dok su se probijali na tržište. IBM je uzet kao negativan primjer tvrtke koja je poslovala vrlo uspješno no zbog nedostatka vizije umalo izgubila svoje poslovno carstvo. Nadalje se spominje logotip kao najvažniji element vizualnog identiteta, te je kao primjer uzeta hrvatska tvrtka Franck, čiji logotip je savršen spoj tradicije i modernog. Također će biti govora o udruživanju tvrtki, te kako ono utječe na izbor konačnog vizualnog identiteta tvrtke i njezino daljnje poslovanje.
Parallel title (English)Visual identity as part of successful management of the company
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Lower level organizational unitsOdsjek za informacijske znanosti
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineFIELD OF ART
Design
Design of Visual Communications
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeInformation Sciences
Academic title abbreviationuniv. bacc. informatol.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-09-16
Parallel keywords (Croatian)vizualni identitet tvrtka logotip poslovanje Coca-Cola
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248
CommitterGordana Gašo