master's thesis
Ways of Coping With Exams, Academic Achievement and the Frequency of Negative Automatic Thoughts in Students

Vanesa Vranješ (2012)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Cite this document...

Vranješ, V. (2012). Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282

Vranješ, Vanesa. "Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282

Vranješ, Vanesa. "Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282

Vranješ, V. (2012). 'Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 18 February 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282

Vranješ V. Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2012 [cited 2019 February 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282

V. Vranješ, "Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282