Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. urn:nbn:hr:142:070248
Jurčić, Mateja
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Information Sciences
Cite this document
Jurčić, M. (2015). Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248
Jurčić, Mateja. "Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248
Jurčić, Mateja. "Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248
Jurčić, M. (2015). 'Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248
Jurčić M. Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248
M. Jurčić, "Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248