master's thesis
WebGL based 3D computer game

Tomislav Martinčić (2015)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek
Zavod za programsko inženjerstvo
Katedra za vizualno računarstvo
Metadata
Title3D računalna igra u WebGL okruženju
AuthorTomislav Martinčić
Mentor(s)Irena Galić (thesis advisor)
Hrvoje Leventić (thesis advisor)
Abstract
Rad opisuje problematiku implementacije 3-D računalne igre za preglednike internet sadržaja korištenjem Dart programskog jezika i WebGL tehnologije. Problem izrade igre podijeljen je na nekoliko dijelova – razrada glavne ideje igre, izrada arhitekturalnog rješenja, izrada modela objekata, izrada tekstura modela te implementacija programskog rješenja. Za izradu glavne ideje proučena je matematička teorija 3-D grafike, teorija korisničkog iskustva, dostupna implementacijska rješenja zadanih tehnologija te matematički koncepti, alati i rješenja. Arhitekturalno rješenje zahtjeva implementaciju principa razdvajanja komponenata te interni dizajn komponenata. Modeli objekata izrađeni su u programskom paketu Blender. Teksture objekata izrađene su GIMP alatom. Programsko rješenje postavlja izrađene modele u kontekst glavne ideje kroz arhitekturu, koncepte i tehnologije, implementirajući osnovni oblik igre otvoren za raznovrsna poboljšanja
Keywords3-D grafika Dart WebGL arhitektura modeliranje teksturiranje
Parallel title (English)WebGL based 3D computer game
Committee MembersIrena Galić (committee chairperson)
Josip Job (committee member)
Hrvoje Leventić (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek
Lower level organizational unitsZavod za programsko inženjerstvo
Katedra za vizualno računarstvo
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineTECHNICAL SCIENCES
Computing
Program Engineering
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeGraduate University Study Programme in Computer Engineering
Academic title abbreviationmag.ing.comp.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2015-07-17
Parallel abstract (English)
Project depicts the problem of implementing a 3-D browser video game in Dart programming language and WebGL technology. The main problem is divided into multiple areas of concern – design of main game idea, architecture design, model construction, texture generation and software implementation. Main game idea design requires studies of 3-D graphics theory, user experience theory, implementations of required technologies, mathematical tools and concepts. Architectural design implements the separation of concerns principal and internal component design. Models are constructed in Blender program package. Textures are generated with GIMP tool. Software implementation connects models in the context of the main game idea through architecture, concepts and technologies, implementing the basic game shape open for various improvements
Parallel keywords (Croatian)3-D grafika Dart WebGL arhitektura modeliranje teksturiranje
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:770520
CommitterAnka Ovničević