master's thesis
Multiplatform software renderer

Domagoj Štrekelj (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek
Zavod za programsko inženjerstvo
Katedra za vizualno računarstvo
Metadata
TitleVišeplatformski softverski renderer
AuthorDomagoj Štrekelj
Mentor(s)Irena Galić (thesis advisor)
Hrvoje Leventić (thesis advisor)
Abstract
Cilj ovog rada je razmotriti softversko renderiranje kao moguće rješenje za problem rastućih razlika u sposobnostima grafičkog kartica dostupnih u osobnim računalima, minijaturnim računalima, pametnim telefonima, i sličnim uređajima. Ovaj rad pruža pregled osnova računalne grafike, s naglaskom na postupak renderiranja, posebice projekciju i rasterizaciju trokuta. U radu je demonstrirana implementacija višeplatformskog softverskog renderera izrađena u Haxe skupu alata otvorenog kôda namijenjenom za višeplatformski razvoj, koji prevodi izvorni kôd napisan u Haxe programskom jeziku u izvorni kôd podržanih programskih jezika. Rezultat je softverski renderer što podržava učitavanje modela u Wavefront OBJ formatu, dostupan za korištenje u okruženjima osobnih računala, pametnih telefona, i internetskih preglednika kroz Java, Android, i HTML5 platforme
Keywordscross-platform rasterization software rendering computer graphics Haxe
Parallel title (English)Multiplatform software renderer
Committee MembersIrena Galić (committee chairperson)
Časlav Livada (committee member)
Hrvoje Leventić (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek
Lower level organizational unitsZavod za programsko inženjerstvo
Katedra za vizualno računarstvo
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineTECHNICAL SCIENCES
Computing
Program Engineering
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeGraduate University Study Programme in Computer Engineering
Academic title abbreviationmag.ing.comp.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-10-05
Parallel abstract (English)
The aim of this paper is to consider software rendering as a possible solution to the growing differences in capabilities of graphics hardware present in personal computers, single-board computers, smartphones, and other devices. The paper provides an overview of computer graphics fundamentals with a focus on the rendering process, particularly projection and triangle rasterization. The paper demonstrates a cross-platform software rendering solution implemented in Haxe, an open source toolkit for cross-platform development which translates source code written in the Haxe programming language to source code of supported programming languages. The result is a software rendering solution with support for model assets stored in Wavefront OBJ format, available for use on desktop, mobile, and web environments through Java, Android, and HTML5 platforms.
Parallel keywords (Croatian)višeplatformski razvoj rasterizacija softversko renderiranje računalna grafika Haxe
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:119086
CommitterAnka Ovničević