Skip to main content
Home
About repository
Contact
Instructions and manuals
Hrvatski
RUNIOS
Repository of Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Browse
By Author
By Year
By Organizational unit
By Scientific field
By Object type
By repositories
All documents
More...
Advanced search
Upload
Search Term
this repository
all repositories in DABAR
Warning message
This object is not active. Metadata may not display correctly.
Repository contains an object with an identical title, author name and surname:
link:
islandora/object/efos:4313
professional thesis
Korištenje baze podataka u određivanju ponašanja potrošača
Details
Title
Korištenje baze podataka u određivanju ponašanja potrošača
Abstract
Predmet istraživanja ovog specijalističkog poslijediplomskog rada, korištenje je baze podataka u definiranju ponašanja potrošača temeljem svjesnosti i povjerenja potrošača o upotrebi njihovih podataka od strane prodavača/proizvođača. U konkurentnom i suvremenom informatičkom okružju, podaci o potrošaču pohranjeni su u bazama podataka prodavača i ili proizvođača te su kao takvi podložni korisnoj upotrebi. Korištenje informatičkih znanja u kombinaciji s poznavanjem marketinga, odnosno ponašanja potrošača, marketinškim stručnjacima može pomoći u analizi postojećih i budućih potrošača proizvoda i usluga. Imajući na umu navedeno, ovaj rad nastoji prikazati korisnost u svladavanju takvih vještina. U vremenu snažne konkurencije u gotovo svim kategorijama proizvoda i usluga, poznavanje potrošača kao i predviđanje njihovog budućeg ponašanja, može razdvojiti uspješne prodavače i proizvođače od neuspješnih. Marketinški stručnjak može tako razviti nove proizvode i usluge u potpunosti prilagođene svojim potrošačima ali i razviti poseban odnos s potrošačima koji su vredniji od drugih. Gledajući iz perspektive proizvođača i prodavača, korištenje baze podataka u definiraju ponašanja potrošača može utjecati na povećanje profitabilnosti. Preduvjet za kvalitetnu analizu potrošača su podaci koje potrošač daje proizvođačima i prodavačima. Pretpostavka je da ukoliko je potrošač svjestan prikupljanja i korištenja svojih podataka, time svojevoljno ulazi u prilagođavanje proizvoda i usluga prema svojim željama i potrebama u suradnji s prodavačima i potrošačima. Cijena davanja privatnih informacija za razvoj prilagođenih proizvoda i usluga mora se temeljiti na povjerenju u sigurnost i dobronamjernu upotrebu podataka. Temeljem definiranog predmeta istraživanja, postavljaju se dvije hipoteze rada: Hipoteza H1 - Potrošači su svjesni prikupljanja i korištenja njihovih podataka od strane proizvođača/prodavača. Hipoteza H2 - Potrošači imaju povjerenja u proizvođače/prodavače što se tiče upotrebe njihovih podataka i sigurnosti istih. Hipoteze su postavljene u uvjetima tržišne razvijenosti i konkurencije. Hipoteze uzimaju u obzir da su potrošači svjesni interakcije s proizvođačima i prodavačima te da svojevoljno daju svoje podatke na korištenje. Osim navedenog, uzimajući u obzir sve prednosti koje dobivaju davanjem svojih podataka, potrošači imaju povjerenja što se tiče upotrebe i sigurnosti njihovih podataka te se ne libe dati ih.
Subjects
DRUŠTVENE ZNANOSTI, podaci o potrošaču, baze podataka
Note
Za sažetak korišten uvod iz rada, ključne riječi izdvojio knjižničar
Request a copy
of the document
The object has been removed.
Repository contains an object with an identical title, author name and surname:
link:
islandora/object/efos:4313