prikaz prve stranice dokumenta Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. urn:nbn:hr:145:999417

Peček, Marina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Peček, M. (2016). Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417

Peček, Marina. "Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417

Peček, Marina. "Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417

Peček, M. (2016). 'Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417

Peček M. Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417

M. Peček, "Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417

Please login to the repository to save this object to your list.