Access restricted to higher education institution's students and staff
undergraduate thesis
Marka, brand, proizvod

Marijan Balaić (2016)
Metadata
TitleMarka, brand, proizvod
AuthorMarijan Balaić
Mentor(s)Mane Medić (thesis advisor)
Abstract
Marketing je profitabilno zadovoljenje potreba. Predstavlja dinamično područje poslovne ekonomije koje počiva na tržišnoj razmjeni. Marketing je društveni i upravljački proces u kojem putem stvaranja vrijednosti, ponude i razmjene proizvoda pojedinci ili grupe dobiju ono što žele ili trebaju. Marketing se bavi potrebama ljudi i nalazi načine za zadovoljenje njihovih potreba i želja. Može se definirati kao poslovna filozofija, kao skup poslovnih aktivnosti, kao tržišna koncepcija, gospodarska propaganda, unapređenje prodaje i publicitet, ili kao upravljački proces planiranja, analize i kontrole i kao globalni sustav poslovnih djelatnosti i gospodarskih procesa. Ono što karakterizira moderni marketing je činjenica da je marketing kao aktivnost postao predhodnik i sljedbenik samog procesa proizvodnje i stvaranja proizvoda. Marketing se ne može promatrati kao poslovnu tehniku ni kao samo jednu aktivnost, nego kao rezlultat integriranja mnogih poslovnih aktivnosti i tehnika potrebnih za zadovoljenje potražnje i ciljeva.
Committee MembersMane Medić (committee chairperson)
Blaženka Hadrović Zekić (committee member)
Jerko Glavaš (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeprofessional study commerce
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-10-04
Parallel keywords (Croatian)Marketing proces proizvod
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to higher education institution's students and staff
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NoteZa sažetak korišten uvod iz rada
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:596324
CommitterGordana Kradijan