undergraduate thesis
Etika u oglašavanju

Valentina Jukić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Metadata
TitleEtika u oglašavanju
AuthorValentina Jukić
Mentor(s)Mane Medić (thesis advisor)
Abstract
Tema ovog završnog rada je etika u oglašavanju. Glavni cilj rada je saznati nešto više o etici u oglašavanju s kojim se susrećemo u svakodnevnom životu. Nakon uvoda u kojemu je pobliže pojašnjena definicija etike, rečeno je nešto o koncepciji društveno odgovornog poslovanja, odnosno društvenoj odgovornosti i utjecaju odgovornosti marketinga na potrošače. Dio koji se odnosi na utjecaj odgovornosti marketinga na potrošača pojašnjava same utjecaje kao što su visoke cijene, obmanjivanje potrošača i agresivnu prodaju. Ekološki odgovorno ponašanje postalo je potreba ali i obaveza današnjice, a o tome nam upravo govori treće poglavlje. Pojam i koncepcija zelenog marketinga pojašnjeni su, te potkrijepljeni primjerom poduzeća koje se u oglašavanju vodi zelenim marketingom. Četvrto poglavlje donosi etički kodeks, odnosno skup pravila i standarda ponašanja kojih se zaposlenici poduzeća moraju pridržavati. Svako poduzeće koje posluje etično biti će poželjan poslovni partner. Primjeri neetičnog oglašavanja tema su petog poglavlja. U istome su na primjerima pojašnjene situacije u oglašavanju pojedinih poduzeća, koje se u trenucima oglašavanja novog proizvoda ili usluge nisu vodile etikom, te su postale loš primjer na temu etike u oglašavanju.
Committee MembersMane Medić (committee chairperson)
Blaženka Hadrović Zekić (committee member)
Jerko Glavaš (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-15
Parallel keywords (Croatian)etika potrošač oglašavanje poduzeće zeleni marketing
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:521344
CommitterGordana Kradijan