undergraduate thesis
Promocija gospodarskog subjekta "Portanova"

Kristina Hodak (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Metadata
TitlePromocija gospodarskog subjekta "Portanova"
AuthorKristina Hodak
Mentor(s)Marija Ham (thesis advisor)
Abstract
Razvoj društva, preseljenje na digitalno tržište i novi trendovi otvaraju nove pristupe i načine promocije. Nastaje faza marketinške promocije u kojoj se postepeno otvaraju mogućnosti za suvremenijim modelima oglašavanja temeljenima na većoj konkurentnosti proizvoda i masovnih medija kao izvora oglašavanja i promocije, a natjecanje i konkuriranje za zadobivanje povjerenja potrošača obuhvaća svijest sve većeg broja tvrtki. Javlja se spoznaja o potrebi strateške integracije svih elemenata marketinške komunikacije zbog dezintegracije masovnih tržišta na više manjih, razvoja novih medija i porasta sofisticiranosti potrošača. Marketing, a tako i promocija, oduvijek je pratio društveno – ekonomski razvitak. Jedan od najsuvremenijih oblika oglašavanja jesu online tehnike oglašavanja koje otvaraju pregršt novih mogućnosti, prije svega otvoreniju komunikaciju s potencijalnim potrošačima. Internet ili online marketing preplavili su polje oglašavanja. No uz sve pogodnosti koje pružaju suvremeni modeli komunikacije, ne smije se zaboraviti da počivaju na tradicionalnim komunikacijskim kanalima te da bez njih pod rukom ne bi ostvarivali svoj puni potencijal. Cilj ovog rada bio je dobiti uvid u percepciju posjetitelja hrvatskog trgovačkog centra o komunikacijskim kanalima kojima nastoje izgraditi interaktivnu komunikaciju s njima te stupanj zadovoljstva odabranim načinom. Uz to, identificirani su i opisani neki od kanala i oblika komunikacije s naglaskom na suvremenije tehnike. Proveden je i anketni upitnik kojim se nastojalo doći do odgovora o mišljenjima, stavovima i preferencijama posjetitelja o promotivnim aktivnostima koje centar provodi.
Committee MembersMarija Ham (committee chairperson)
Helena Štimac (committee member)
Marina Stanić (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeBusiness Informatics
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-15
Parallel keywords (Croatian)promocija komunikacija digitalno tržište
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:129177
CommitterGordana Kradijan