undergraduate thesis
Nositelji oglašavanja

Andrea Tenko (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Metadata
TitleNositelji oglašavanja
AuthorAndrea Tenko
Mentor(s)Mane Medić (thesis advisor)
Abstract
Oglašavanje kao područje znanosti u praktičnoj primjeni sadrži činjenice, informacije i uvjerljive komunikacijske poruke o tome što je bitno prenijeti krajnjim korisnicima. Oglašavanje u okvirima suvremenog svijeta, nezamisliv je pojam bez prisustva masovnih medija. Masovni mediji predstavljaju ključne točke iz kojih dolaze sve poruke neovisno o sadržaju ili namjeri upućene javnosti. Neki od masovnih medija koji danonoćno zaokupljaju pažnju čovječanstva jesu televizija, radio, filmovi, časopisi, novine, internet, plakati pa čak i video igre. Oglašivačke poruke nezaobilazne su svakom aspektu ljudskoga života, a rasprostranjene su gotovo u svakome četvornom metru zemaljske kugle. Oglašavanje jest učinilo da se različite poruke mogu pronaći i na prijevoznim sredstvima, zgradama pa čak i na ljudima. Ono što ponajviše pomaže oglašavanju u njegovome djelovanju jest materijal, kojemu je svrha laka uočljivost koju danas koriste svi gospodarski subjekti, a ne rijetko i političke stranke, vjerske organizacije, vojska te neprofitne i društvene organizacije. Ekspanzija oglašavačke industrije ponajviše jest potaknuta današnjim sustavom globalizacije, koja je svijet učinila globalnim selom.
Committee MembersMane Medić (committee chairperson)
Blaženka Hadrović Zekić (committee member)
Josip Mesarić (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za marketing
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-19
Parallel keywords (Croatian)oglašavanje masovni mediji ekspanzija oglašavačke industrije
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
NoteZa sažetak korišten uvod iz rada, ključne riječi izdvojio knjižničar
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:665874
CommitterGordana Kradijan