undergraduate thesis
Uloga odnosa s javnošću u poslovnom sustavu

Saša Andrović (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Metadata
TitleUloga odnosa s javnošću u poslovnom sustavu
AuthorSaša Andrović
Mentor(s)Maja Lamza Maronić (thesis advisor)
Abstract
Završni rad „Uloga odnosa s javnošću u poslovnom sustavu“ se bavi teorijskim dijelom odnosa s javnošću: pojam i definicija odnosa s javnošću, budući izazovi i novi trendovi odnosa s javnošću te nepravilna tumačenja odnosa s javnošću. Pojam odnosi s javnošću predstavlja komunikacijsku aktivnost koja se na engleskom govornom području naziva public relations ili skraćeno PR, a označava komunikaciju između organizacije i njezine javnosti. Odnosi s javnošću su vrlo značajni te predstavljaju promišljeni, planirani i kontinuirani napor za uspostavljanje i održavanje dobrog glasa i obostranog razumijevanja između organizacije i javnosti, koji također uključuju izgradnju dobrih odnosa poduzeća s različitim dijelovima javnosti putem postizanja povoljnog publiciteta. Primjenjivanje odnosa s javnošću odnosi se na cjelokupno poslovanje poduzeća, kakav je odnos prema zaštiti okoliša, odnos tvrtke prema zajednici, te na kojim projektima radi kako bi uspostavila dobar odnos s javnosti. Također je vrlo bitan način na koji uspostavlja taj odnos s zajednicom. Na navedena pitanja nastojalo se dati odgovor i kroz primjer tvrtke Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o.
Committee MembersMaja Lamza Maronić (committee chairperson)
Jerko Glavaš (committee member)
Martina Briš Alić (committee member)
GranterSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Lower level organizational unitsKatedra za kvanititavne metode i upravljanje
PlaceOsijek
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeMarketing
Academic title abbreviationuniv. bacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-01-25
Parallel keywords (Croatian)odnosi s javnošću trendovi komunikacija organizacija poduzeća Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o .
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:804639
CommitterDalija Vetengl